Hei taas kaikille! Huomasin juuri, etten ole kirjoittanut melkein kuukauteen tätä blogia... xD Mutta mitä voin sanoa? On ollut kiire, enkä ole jaksanut tulla avautumaan postausten muodossa :D Sen sijaan olen lukenut kirjoja, pelannut ihan liikaa koneella ja kuunnellut enemmän musiikkia kuin laki sallii :DDD Sen lisäksi olen ollut miljoonissa (onhan sana liioittelu tuttu teille?) skype-keskusteluissa serkkujeni, sekä muiden eteläläisten ystävieni kanssa. Olen myös yrittänyt selvitä jotenkuten viimeisestä koulujaksostani, mutta se on osoittautunut hippusen raskaaksi (tai sitten syynä on ollut se, etten ole nukkunut tarpeeksi) xDDD Olen myös saanut selville, etten ole saanut kesätöitä, mikä on hieman masentava uutinen... :/

  Joka tapauksessa! Pian on kesä! Sen todistaa jo pois sulava lumikin ^^ Tämä postaus ei ole kovinkaan pitkä, mutta se johtuu siitä, etten oikein tiedä mitä kirjoittaa näin pitkän tauon jälkeen :D Noh, katsotaan lähitulevaisuudessa uudestaan! Ensi kertaan ystävät ja muistakaa käyttää kunnon aurinkolaseja, minäkin olen ostanut uudet ;)

JA TOIVOTTAKAAPA ÄIDEILLENNE HUOMENNA OIKEIN HYVÄÄ ÄITIENPÄIVÄÄ!!!