MOI! :D Tänänä olikin sitten taas tälläinen vähän lämpimämpi päivä, mikä on tietysti kivaa... mutta saa mut kaipaan aivan HIRVEESTI kesää :( Toisaalta siihen saattaa vaikuttaa sekin, että olen katsonut koko päivän youtubesta kesäisiä videoita :D En vaan mahda sille mitään... joulukuussa mulla oli sellainen "kausi" et mä katoin ihan hulluna back to school- videoita :3333 Se oli hauskaa... ^^ Mä en oikeasti yhtään tykkää keväästä, sen ainoa hyvä puoli on se et se tarkoittaa et kesä tulee pian :D Mut siis oikeasti, on vaan kylmä ja aurinko silti paistaa, eikä voi kuitenkaan tehdä ulkona mitään ja on märkää siis TOSI TOSI MÄRKÄÄ ja hangen alla olleet roskat paljastuu ja puut on ihan paljaita ennen kuin niihin tulee silmuja... yyh, en tykkää :D En itse asiassa pidä talvestakaan... oon kesä-syksy tyttö :D Pitäs siis varmaan muuttaa etelään jossain vaiheessa :P

  Eilen oli tosi kivaa jutella taas pandan kaa :333 Me aiotaan (hah, kielioppi romukoppaan xD) tavata kesällä mut ei oo ihan varmaa nähäänkö me vai ei, kun se lähtee kesäkuussa matkoille ja mulla ois luultavasti kesätyö (jos siis saan sen) ja yks kesälukio-leiri ja iskälläkin pitäs käydä ja serkulla ^^ mullon siis jo nyt aika täyteen ahdettu kesä... vaikkei se vielä ees oo täällä. Mut onhan se ihan hyvä et tekee suunnitelmat ajoissa... Mä aion muuten ommella ehkä jo tänään croptopin eli se on vähän niinkus napapaita :) semmoisen löysän, ei mitään tiukkaa ^^ Periaatteessa voisin tehdä kaksikin :3333

  Pari sanaa uusintakokeista... miten ihmeessä mä luen äikän uusintaan kun dropboxissa olleet jutut on äidinkielen opettaja poistanut ja iso oppikirja jäi koululle... koe on luultavasti maanantaina (jos on, en tiedä) mut miten pärjään siinä, jos en pysty yhtään lukemaan? xD Ai niin, siitä muistuukin mieleen et mun piti laittaa kemian opelle (Sen nimi on Pekka xD) lista asioista joista tarvin tukiopetusta... eli sitä sit tekemäänm seuraavaksi... siihen kemian kokeeseenkin pitäis pikkuhiljaa alkaa lukea, että tällä kertaa siinä vois pärjätäkkin :D

  Nyt sitten vaan hommiin :D Ensikertaan ystävät...

922438_188088278011081_2094897733_o.jpgTahtoisin lintsille... pitääpä puhua serkkutytön kaa :DDDD