Ystävät, olen huomannut, että blogin kirjoittaminen on paljon helpompaa kuin päiväkirjan kirjoittaminen. Asia johtuu uskoakseni siitä, etten osaa olla kirjoittamatta kuin kirjoittaisin jollekulle :D Aiemmin olen pitänyt muitakin blogeja, mutta into niiden kirjoittamiseen meni nopeasti, luultavasti koska kirjoitin niitä englanniksi, eikä minulla ollut riittävää kiinnostusta siihen vielä silloin :) Nyt kirjoitan blogia päivittäin, vaikka se saattaa johtua siitä, että olen vasta pari päivää sitten aloittanut tämän blogin xD Tämän blogin pitämisen helppous voi kylläkin selittyä sillä, että tämä on ensimmäinen jota kirjoitan suomeksi englannin sijaan :D

  Tänään erästä ystävääni haastateltiin paikalliseen sanomalehteen :) Haastattelun avulla hän pääsi ovelasti lintsaamaan kanteleen soitosta, mutta hän ei kyllä tuntunut nauttivan haastattelusta paljoakaan :D Itse tunnun olevan taas kovin huomaamaton, kun taksikuskikin unohti jättää minut kyydistä kotiristeykselläni :) Toisaalta se saattoi kyllä olla oma vikani, enhän sanonut mitään koko matkan aikana ja istuin kuskin penkin takana niin ettei hän voinut nähä minua :p

  Oon huomannut, että lukiossa opettajat voivat olla vain ystäviäsi tai vihollisiasi, mitään välimuotoa ei näillä kahdella tunnu olevan :) Itselläni on aika hyvät välit kaikkiin opettajiin (en ainakaan ole kenenkään silmätikku), mutta toisaalta olenhan minä opettajan tytär :D Sama ystäväni, jolle tehtiin tänään haastattelu (sen nimi on muuten Henna) tuntuu olevan suoranaisessa sodassa kahden koulumme opettajan kanssa. Kumpikaan opettajista ei kuulu kyllä minunkaan lempi-ihmisiini ja pidän heitä molempia oikeastaan aika ärsyttävinä tiukkapipoina ^^

  Olen todella iloinen, että minulla alkaa hiihtoloma huomenna, koska aamuisin ylösnouseminen tuntuu päivä päivältä vaikeammalta. Tänään olin koko päivän väsynyt enkä tiedä, miten pysyin koko koulupäivän hereillä. Nytkin minun tekisi vain mieli kaatua sänkyyn, mutta tiedän etten saisi kuitenkaan nukuttua :D Minulla on yleensä vaikeuksia nukahtaa iltaisin, enkä tiedä mistä se johtuu. En myöskään pysty nukkumaan autoissa tai lentokoneissa. Viimevuotisella luokkaretkellä olin todella ärsyyntynyt, koska meluttuaan koko yön, luokkalaiseni vetelivät autuaina sikeitä autossa, kun itse jouduin valvomaan enintään kolmen tunnin yöunilla. Voin ihan rehellisesti sanoa etten kaipaa ketään niistä luokkalaisistani, jotka häipyivät jonnekkin muualle opiskelemaan. Pysyköötkin poissa!

  Tänään huomasin, että limsa-addiktioni on tuntunut katoavan, koska en tänään kaupassa käydessäni ostanut lainkaan limsaa. :) En pidä useimmista limsoista ja alan pikku hiljaa kyllästyä joumaan aina Cocacola zeroa tai Novelle fruity junior päärynöitä. Sodastream-limsojakaan en voi oikein juoda, koska mehutiivisteet uhkaavat loppua, eikä lempimakujani myydä täälläpäin, paitsi cherryä, mutten tahdo juoda koko ajan vain sitä :D

Nyt on kyllä pakko alkaa tiskaamaan, joten ensikertaan ystävät!