Moikka taas teille ystävät! Tämän päivän postaus ei ole kovin pitkä, koska mä nukahdan kohta pystyyn :) Koska tavoitteenani on kuitenkin tänne joka päivä kirjoittaa, en malttanut mennä heti nukkumaan, vaan oli pakko tulla laittaan tänne tää yks postaus :) Toivottavasti tästä on teille sitten jotain iloa :D

  Kuten olen jo luvannut tässä on uusi TOP-lista, tällä kertaa TV-sarjoista

1. Olipa kerran (Ikävä kyllä tää sarja on katkolla, toivottavasti se jatkuis taas pian, en malta oottaa! :D)

2. Valtiatar (Kiehtova juoni, joka perustuu historiaan, tosin taiteilisilla vapauksilla ;))

3. Sherlock NYC (Rikossarja, aivan mielettömän hyvää näyttelemistä!)

4. Scandal (En tiedä mikä siinä kiehtoo, mutta aina se on pakko katsoa :D)

5. Panttivangit (Samaan aikaan todella kammottava että kiinnostava sarja, sousittelen)

  Sitten erääseen ongelmaan joka minulla on; olen suoraan sanottuna yksinäinen, enkä millään "mullei oo ystävii"-tavalla, niitähän minulla kyllä riittää, vaan kaipaisin jonkun sellaisen ihmisen rinnalleni, jonka kanssa voisin edes kuvitella jonkinlaista tulevaisuutta (eli haluaisin siis poikaystävän). Asiassa on aika montakin muttaa; lähipiirieni pojat eivät innosta (ei mitään kipinää) ja kaukosuhteet eivät mielestäni toimi mikäli kaksi seurustelevaa eivät oikeasti ole koskaan tavanneet IRL. Vaikka olen aidosti sydämeni pohjasta onnellinen ystäväni Hennan ja hänen poikaystävänsä puolesta,hänen onnellisuutensa Henkan kanssa (se on siis sen poikaystävä), on saanut minut huomaamaan että kaipaan rakkautta elämääni. Isäni ja isäpuoleni pahaa tarkoittamattomat "joko sulla on poikaystävä/onkos jo löytynyt heila?" eivät ole tarkoitetttu miksikään henkilökohtaiseksi pilkaksi minua kohtaan, mutta kun olen heillekkin jo moneen kertaan selittänyt että minusta kotipaikkakunnallani ei asu ketään sellaista, jonka kanssa "kemiat mätsäis jne." on turhauttavaa, kun he eivät ymmärrä etten voi vain taikoa jotakuta elämääni. Uskon silti,että jonain päivänä minunkin on mahdollista löytää se joku jonka kanssa haluan jakaa kaiken, mutta toivoisin vain että se päivä tulisi pian :3

Nyt on pakko mennä nukkumaan, oon tässä viiemisen minuutin aikana haukotellut jo kuudesti ;D