Heippahei! En oo taaskaan näemmä pariin päivään mitään tänne kirjoittanut... eipä ole ollut mitään asiaa xD En oikeastaan tiedä oliko minulla asiaa nytkään, mutta päätinpä kuitenkin tulla tänne :D Huomenna alkaa pääsiäisloma! :333 Jee muutama päivä ilman koulua! En oikeastaan ole niin väsynyt kuin aiemmin, tuntuu kuin olisin viimeinkin alkanut nukkua kunnolla ja saanut taas kiinni lukio-opinnoistani... Viime jakso tuntui täysin erilaiselta kuin nykyinen :) Vaikka tässä jaksossa onkin kahta ainetta, joita en voi sietää ja kuvista ja musiikkia on kumpaakin vain yksi tunti viikossa, tuntuu tämä jakso paljon paremmalta kuin viime jakso. Minulla onkin toisaalta tässä jaksossa kolme vapaatuntia kun taas viime jaksossa niitä ei ollut yhtään :P Huomenna aion saada isäpuoleni kunnostamaan pyöräni ja lähteä tämän kevään ensimmäiselle pyöräajelulle! :) Toivotaan vaan ettei huomenna ole kauhea keli, koulusakin on pilkkipäivä xD

  Olin todella iloinen, kun panda sanoi minulle, että näitä postauksia on kiva lukea, mutta olen hieman huolissani siitä, että olen alkanut mainita hänet jokaisessa uudessa postauksessa... Pitäisi varmaan hieman vieroittua xD Jokatapauksessa (onkohan se sittenkin kirjoitettu erikseen?) en ole vielä saanut ilmoitusta olenko saanut kesätyön sieltä, mistä sitä hain, mikä on hieman ärsyttävää, koska en oikein voi suunnitella mitään kun en tiedä onko minulla kesällä niitä töitä vai ei. :(

  Olen huomannut, että hyviä tyylivideoita on helppo löytää, mutta inspiroivien asukuvien löytäminen on työn ja tuskan takana... google on tietysti yhtä avulias kuin aina (ei uskoisi, että se haluaa orjuuttaa ihmiskunnan xDDD), mutta en vain tunnu löytävän sellaista henkilöä, jonka tyyli olisi minusta riittävän outo ja erikoinen minun omiin tarpeisiini xP En tiedä, ehkä etsin vain väärillä hakusanoilla, mutta kuvittelisi, että ihan vain hakusanoilla "street style" löytyisi jotain sopivaa... :)

Loppuun lista top jutuista :D

Kesäkohteiden TOP 5:

1. Linnanmäki :D JEEEEEEE! Ukko täältä tullaan! (Viimeksi en voinut mennä sinne, koska a) pelotti ja b) en halunnu mennä yksin :P)

2. Särkänniemi (Siellä on yllättävän monia hyviä laitteita :D)

3. LOHJA, Tuo Suomen iso omena :333 Rakassstan sitä kaupunkia! Noh olenhan itse syntynytkin siellä ;)

4. Suomen tivoli :P Joo, luulisi ettei siellä ole oikein mitään, mutta voi, mä rakastan sitä tunnelmaa xDDD Ja se uusin härveli on ihan mahtava!!! Tosin se voi johtua hauskoista ensi kokemuksista sen kanssa :D

5. Oulu... olen käynyt siellä vain kerran kesällä, mutta se oli MAHTAVAA ja haluan mennä sinne uudestaan.

Ja mustahan ei siis kerro mitään se, että kolme viidestä paikasta oli huvipuistoja ja kaksi muuta kaupunkeja xDDD

ukko.540x405.jpg 

Tänä vuonna Ukkoon ja Kirnuun Linnanmäellä! <3<3<3