Olen huomannut, että olen aikuistunut paljon aikaisemmin kuin muut saman ikäiset nuoret. Tavallaan olen jo kuin aikuinen, toisaalta taas vasta nuori elämänsä alussa. Osittain uskon "aikaisen vanhentumiseni" johtuneen lukuharrastuksestani (luin usein äidinkin kirjoja) ja siitä että olen usein ystävyys suhteissani joutunut toimimaan järjen äänenä, isosiskona ja/tai äitinä sievemmin sanottuna höpsöille ystävilleni. Olen myös seurannut monta vuotta äitini elämää, joka ei aina ole ollut niin ihanaa kuin sen hänellä haluaisin olevan. Toinen syy aikuistumiselleni on muoti, mikä voi kuulostaa hieman hassulta aluksi, mutta en koskaan ole halunnut olla osa massaa ja niinpä en ole jaksanut lukea vain nuorten muotilehtiä, joissa massamuoti kukoistaa, vaan olen jo nuoresta pitäen lukenut ja hakenut muotivinkkejä aikuisten naisten muotilehdistä ja jopa elloksesta :D Myös ajoittainen yksinäisyys ja se, että veljeäni on usein kiusattu koulussa sai aikaan sen etten tuntenut olevani ihan samalla tasolla kehityksessä muiden kanssa. Tällä en tarkoita, että olisin parempi kuin muut vaan esimerkiksi sitä, että kiinnostuksen kohteemme ovat erilaiset. Kaipaan sitä, että minulla olisi isosisko, jonka puoleen kääntyä samalla tavalla kuin ystävät kääntyvät minun puoleeni. En valita, minusta on ihanaa auttaa muita, mutta en kehtaa kaataa omia ongelmiani nuorempien ystävieni päälle, vaan useimmiten kannan taakkani yksin. Minulle onkin kehittynyt omituinen sisäinen suoja, joka saa minut unohtamaan surua tai masennusta aiheuttavat asiat nopeammin kuin ehdin tiedostaa, jos esimerkiksi olen surullinen ettei minulla ole poikaystävää, huomaan yhtäkkiä ajattelevani täysin muita asioita ilman tietoista päätöstä. Vaikka kaikki tuntuisi menevän pieleen saattaa minua silti naurattaa jonkin aiemmin tapahtunut hauska juttu :)

  Sitten hieman keveämpiin aiheisiin :) tällä hetkellä "täydellisen vaatekaapin" metsästys on käynnissä siltä osin, että etsin ihanaa puna-sinistä/puna-mustaa flanellista/puuvillaista ruutupaitaa ja sitä ns. täydellistä joka paikan pikku mustaa :) Koska kaikki youtube-gurut hehkuttavat LPD (little black dress), luulisi sellaisen helposti löytyvän, mutta olen etsinyt sitä jo pitkään tuloksetta. Toinen ilmeisesti mahdoton löytö on valkoinen kesämekko, en näinä kahtena kesänä, jolloin olen sitä etsinyt ole sitä löytänyt. Toivottavasti tänä keväänä/kesänä siis vihdoin tärppäisi :) Tällä hetkellä olen täydentämässä vaatekaappiani myös mustilla capri-housuilla, rusetti-ballerinoilla, varsilenkkareilla ja rantashortseilla. Kaipaan kesää ja pyöräilyä ihan hirveästi... kumpa olisi jo kesä!!! Lumi sulaa tuskattuttavan hitaasti, mutta varmasti... viimeinen jakso menee kuin siivillä (tai niin ainakin äidinkielen opettaja lupaili, mutta tiedä häntä sitten xD)

  Loppuun vielä mahtavia uutisia: olen ottanut vanhan ibodini taas käyttöön! Olen jo monena päivänä lataillut sinne uusia bisejä, jotta siellä olisi musiikkia kaikkiin tilaisuuksiiin :) Noh ei minulla enää oikeastaan muuta joten hei ja ensi kertaan ystävät! :3