Hei ystävät! Olen todella todella todella pahoillanni siitä, etten ole kirjoittanut melkein viikkoon, mutta siihen on hyvä syy; olen ollut muutaman päivän mummilassa ja minulla ei ollut siellä konetta mukana, joten en voinut kirjoittaa blogia :) Olen itse asiassa sitä mieltä, että tämä oli hyväksi, eikä vain minulle vaan blogille myös :D En luultavasti olisi keksinyt mitään järkevää kirjoitettavaa tänne, koska lomalla nyt ei tapahdu juuri mitään jos sitä vain viettää kotona :3 Kuitenkin pahoitteluni, yritän kirjoitella ahkerammin tästä eteenpäin :)

  Asiasta toiseen; mummilassa käynti saa minut joka kerta arvostamaan tiettyjä asioita kotona. Niihin lukeutuvat esimerkiksi hyvän makuinen hanavesi, suihku, jonka lämpötilaa voi säätää muullekkin kuin kauhean kuuma ja hirveän kylmä, paremmin varusteltu lähikauppa, nopea nettiyhteys, iso televisio, sopivan mallinen tyyny ja koko vaatevaraston läsnäolo :D On sitäpaitsi melkein ihme,että pääsimme äitini ja pikku veljeni kanssa kotiin;

  Tänäänkin oli lämpötila yli nollan (ja aurinkokin tuli esiin muutamaksi tunniksi, hurraa!!!) ja toivon että tiet sulaisivat pian, jotta pääsisin taas pyöräilemään! Jotkut teistä luultavasti ajattelevat nyt, että voihan sitä pyöräillä ympärivuoden, mutta minulla ei ole talvirenkaita pyörässäni, enkä ole innostunut ajamaan lumista ja luikasta tietä 15-asteen pakkasissa :) Olen ennemminkin kevät-kesä-syksy pyöräilijöitä! :D

   Olen huomannut, että minä ja Henna olemme melkein kuin toistemme vastakohtia, mutta silti meillä tuntuu olevan hyvä ystävyyssuhde (kaikki jotka siellä ajattelette: "LESBO!", niin valitan olen hetero). Olemme tosiaankin joissakin asioissa hyvin erilaisia; Henna on vakinaisessa suhteessa, mä oon sinkku, meillä on täysin erilaien musamaku, Mä asun omakotitalossa, Henna taas asuu tällä hetkellä opiskelijakämpässä, mulla on uusperhe, Hennalla taas ydin', Henna tuntuu olevan paljon avoimempi kuin minä (uskompa tietäväni Hennasta enemmän kuin se tietää musta) ja se on muutenkin paljon puheliaampi kuin mä... ja kaiken sen lisäksi Henna on metsästäjä(tär?) ja kiinnostunutr penkkiurheilusta, mä oon pikemminkin muotiin suuntautunut ja luultavasti paljon laiskempi xD. Joka tapauksessa uskon ystävyytemme toimivan koska tietyissä asioissa meillä tuntuu olevan samnlainen elämänkatsomus ja kaksimielisyys on aina yhdistävä tekijä :D

Siinä oli tämän päivän hölpöttelyt, luultavasti lisää jo huomenna, mut nyt ois pakko tehdä lomaläksyt... joo en oo jättäny niitä viime tippaan ^^

 262096_130789653740944_664979630_n.jpg  

Tähän päätin vielä lisätä kuvan musta ennen kuin värjäsin & leikkasin mun hiukset ja ennen kuin :'( sniif tuo koru mun kaulassa jäi auton alle ja litistyi niin etten enää voinu käyttää sitä :/ Mut enks ollukki silloin nätti? :D