Moi taas kaikille :D Mun on jo kahtena päivänä pitäny tulla tänne ja kirjoittaa, mutta jotenkin en vaan pystynyt siihen xD Eilen pääsin jopa tälle "kirjoita uusi artikkeli"- sivulle ja siihen se sitten kuitenkin tyssäsi :DDD Pahoittelen, ilmeisesti minuun iski akuutti lorvikatari :333 Noh nytpähän täällä kuitenkin olen ja... huomenna alkaakin taas koulu! Enää olisi tämä viimeinen puserrus ennen kesälomaa... kuinka ihmeessä sitä jaksaa xD Ei minulla sentään ole pelkkiä (xD) huonoja uutisia! Minulla on ollut tosi hauskaa pääsiäislomalla paristakin syystä :3 Syy numero yksi on ollut se, että olen skypettänyt Riston ja serkkuni ja niiden (ja kai ne on minunkin) kavereiden kanssa :D On ollut höpötystä ja täysin järjetöntä lätinää ja sehän se vasta piristääkin elämää! Syy numero kaksi on ollut se, että olen vihdoin päässyt pari kertaa pyöräilemään (musiikin kera tietysti!!!) Se oli aivan ihanaa! Tosin nyt ei voi (vielä) ajella vaan shortseissa ja kesätopissa... :P Ekalla kerralla en käynyt kovin pitkällä: pari-kolme kilometriä vain, mutta toisella kertaa meninkin sitten 7-10 kilometriä :333 En vain kykene kääntymään takaisin, jos kuuntelen hyvää musaa ja on hieno ilma... :333 Ikävä kyllä en vielä päässyt niille ihanille metsäreiteille joita rakastan ajaa kesäisin, mutta kyllä niihinkin varmasti pian pääsee :D

  Tänään kokeilin jotain täysin uutta: ASMR:ää en ole varma mistä nuo kirjaimet tulevat, mutta kyseessä on kuitenkin rentoutuminen siten, että joku tyyppi videolla puhuu tietyllä äänenpainolla ja -sävyllä ja rapistelee ja hiplaa esineitä niin että niistä kuuluu tietynlaisia ääniä. Olin ensin hyvin epäileväinen, mutta yllätyksekseni se toimi! Rentouduin täysin ja ihan vain sillä, että joku nainen höpisi videolla jotain englanniksi ja ääni kiersi kuulokkeissa niin, että tuntui kuin se nainen olisi ollut oikeasti samassa huoneessa kanssani :) Se on yllättävän hauskaa ja sen jälkeen on mukavan rento olo, joten suosittelen kaikille sen kokeilemista, esimerkiksi Gentlewhispering tekee aika hyviä ASMR-videoita :)

  Tänään mä myös viimein siivosin mun "huoneen" pitkän (siis oikeasti tosi pitkän) ajan jälkeen ja on pakko myöntää, että siivottu asunto näyttää paremmalta kuin ihme sikolätti joka se aiemmin oli... xD Olen todella huono siivoamaan ja jos lattialla on täysin autiota mulle tulee omituinen ahdistus joka aiheuttaa mulle nukahtamisvaikeuksia, vaikka niitä minulla on jo muutenkin :) Tänään tein myös vähän niinkuin kroppasiivouksenkin :D Leikkasin ja lakkasin kynnet, käytin hiusvärin kirkastajaa, käytin kasvo- ja ihorasvaa sekä harjasin hiukset oikein kunnolla :)

Nyt jatkan Nymfien katsomista maikkarilta, seuraavaan kertaan kaikki ^^