Heippa! :) Pian on taas koeviikko tulossa ja arvatkaas osaanko yhtään mitään? Vastaus: EN! Tuntuu kuin jakso ois vasta äsken alkanu... Tänään pitäs sitäpaitsi tehdä myös äidinkielen kirjavertailu ja kymmenen matikan tehtävää :( Eilen sain sentään tehtyä englannin esseen :D Siihen ei mennykkään kuin jotain kolme-neljä tuntia ^^

  Torstaina tai oikeastaan jo keskiviikko-iltana minä ja äiti mennään Rolloon (kaupunki, joka on n. 300 kilsan päässä täältä...). Syy sille et me mennään sinne on se, että mun pitää käydä tarkastuksessa lääkärissä :) Toivottavasti pitkäaikainen ois ees vähän laskenu, mut en kyl laskis sen varaan... Joka tapauksessa yövytään hotellissa keskiviikon ja torstain välinen yö ja sitten aamulla sairaan aikaisin sairaalalle :/ Sitten päästän sen jälkeen sentään shoppaileen :DDD Mulle pitää ostaa imuri ja jotain ihme Nivea-tuotetta jonka pitäs poistaa punaisuutta ihosta... Mä käyttäisin sitä nokan pieliin. On mulla kyl omakin "ostoslista"... siinä on vaattteita ja aasusteita ja sellasta ^^

  Tänään kävin marianpäivän markkinoilla... ei ollu kyllä kovin hienoa ku siel ei ollu ku jotain 4-5 kojua :D Itse ostin vaan metrilakuja :P Meinasin kyl ostaa kans yhen mekon, mutta se ei ois käyny mihinkään mitä mulla jo on kotona niin jätin sen ostamatta :D Sitten sain melkein sydärin ku tulin kotiin sieltä niin äiti oli siivoamassa mun ullakko-asuntoo :D Siivottiin se siinä sitetn loppuun yhdessä. Nyt loppuun viel top-lista ja näkemisiin ystävät :D

Tyylimuusieni TOP 5:

1. Han Jin Min Rooftop king- nimisestä korealaisesta draamasta.

2. Lucy Liu ^^ Se on ainakin hyvin pukeutunu Sherlock NYC:issä :P

3. HYUNA laulaja/tanssija 4MINUTE-bändissä (Ja se on korealainen totta kai :D)

4. Lee Yeon Hee (Koreanlainen näyttelijä, poliisidraamassa nimeltä Ghost)

5. Lee Bo Yong ja Lee Da Hee jaetulla sijalla (molemmat näyttelijöinä I hear you voice:ssa)

Lucy-Liu---Elementary-Set-Photos-01-560x

6224_1.jpg

Hyuna+-+CeCi+December+2013.jpg