Ilouutisia! Tai siis en mä tiedä onko ne ilouutisia kenellekkään joka saattaisi tätä blogia lukea, mutta mulle ne on :P Aion alkaa tekemään youtube-videoita :) Aioin alkaa jo aiemmin, mutta ei ollut hyvää kameraa... ei ole kyllä vieläkään, mutta sain mahti-idean: lainaan Riston videokameraa, kun eihän se sillä mitään tee :D Sitten vaan videot nettiin! Mietin siis, että tekisin kaksi eri kanavaa, toinen olisi muoti, meikki ja muu niihin juttuihin liittyvä -kanava ja toinen taas sellainen randomi vlog -kanava, jossa voisi tehdä kaikkee ihme juttuja ja höpöttää omasta elämästä... Nyt olisi myös rauha ja tila tehdä videoita, kun asun täällä ylhäällä :D Tekisin luultavsti videot englanniksi, koska se on sellainen maailman yleiskieli... ja suurempi osa ihmisiä voisi katsoa niitä videoita ja ymmärtää mitä mä sanon :) Sitä sitten innolla odottaen xD

  Tie on kohta sula! Pääsiäisenä aion laittaa Markon katsastamaan mun pyörän ,niin et voin sit pääsiäisen jälkeen alkaa ajella :D On tosi tyhmää kun mun molemmilla isoäideillä on sellainen mun unelmien pyörä, toisella vaan vaihteilla ja toisella ilman... Muistaakseni merkki oli joku tunturi tai joku sellainen... Toisaalta ajattelin puhua Mamman kaa, et jos voisin ostaa siltä toisen sen pyöristä, kun sillä on kaks käyttämätöntä pyörää, eikä se voi enää itse pyöräillä, koska se pelkää et se saa jonkin kohtauksen ja kaatuu sillä pyörällä. Se ois kyllä ihan kauheeta :( Mutta joka tapauksessa pian pääsen pyörän selkään viilettämään ja se auttaa uudessa projektissani, josta kerron kohta lisää ;)

  Aion laihduttaa 5 kiloa. Viime kerralla lääkärissä huomattiin, että mä oon lihonut kolme kiloa ja mä olin jo silloin kaksi kiloa painavampi kuin mitä olisin halunnut olla. Ja ei hätää, en aio alkaa anorektikoksi (en tajuu miten jotkut siihen pystyy), vaan aion laihduttaa ihan vain vähentämällä herkkujen syöntiä ja lisäämällä rasvaa polttavaa liikuntaa. Ja koska mun perusluonne on vähän niinkus LAISKA xD niin ei mee kuulkaas liiallisuuksiin :D Joka tapauksessa unelmavartalo & -paino, täältä tullaan!

  Tänään tajusin miten hauskoja värityskuvat oikeasti ovatkaan... Ehkä vähän lapsellista, mut hei se ei vahingoita ketään ja tuottaa mulle iloo niinmitä valitatte, häh? :p Joka tapauksessa pitää täs kuitenkin jossain vaiheessa lukea uusintakokeisiin... Kemian koe ei ihan menny niinkuin olis pitäny ja äikän kokeessa en tajunnu essee-tehtävää (joka oli niinkus sen kokeen ainoa tehtävä), joten ne menee uusintaan... Mutta ennen sitä! Tällä kertaa on taas uuden top-listan vuoro ja tässä se tulee:

Kesä kenkien TOP 5:

1. Korkkarit! Oon kuten oon kai jo kertonutkin tyttömäinen tyttö ja pätkä myös, joten korkkarit tuo tyttömäisyyttä ja pituutta mun asuun samalla kertaa!

2. Ballerinat. Mulle on ollut todella vaikeaa löytää sopivat ballerinat, mutta sitten kun on sopivat, niin ne on mahtavat menokengät niin juhliin kuin kävelyllekkin :) ja tyttömäisyys, muistattehan ;)

3. Varsilenkkarit, nämä nuorison ikisuosikit ovat löytäneet tiensä myös minun kenkäkokoelmaani, koska ne aivan yksinkertaisesti sanottuna ovat IHANAT! Ja täydelliset myös silloin kun haluu olla hieman poikatyttömäisempi... vaihtelun vuoksi!!! Vihaan yhteen tyyliin jämähtämistä, olen luotu muuttumaan joka kymmenes sekunti :P

4. Kiilakorkkarit, samasta syystä kuin korkkaritkin, mutta näillä on helpompi kävellä ja pysyä pystyssä :D

5. Crocksimateriaaliset/ kumiset/ en-tiedä.mitä-materiaalia olevat kengät, koska ne vaan yksin kertaisesti on täydelliset silloin kun haluaa uida/ kahlata joko tuntemattomassa tai kivisessä rannassa :) Ja niissä voi mennä jopa kalaan, jos sun hullut ja rakkaat sukulaiset on houkutelleet sut kalaan, vaikka sä hyvin tiedät ettet sä ikinä saa kalaa ja että tylsistyt kuitenkin kuoliaaksi xD

1002598_221227928030449_1047400045_n.jpg

17732_221228101363765_1045001909_n.jpg

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGH! Kaipaan näitä kahta karvakasaa aivan sairaasti :'(((((((( mut hauskaa viikonloppua kaikille! :D