Hei taas kaikille! Tänään onnistuin lapioimaan n. kymmenen metriä metrin korkuista lumihankea saadakseni pyörän eräästä varastosta ja saatuani urakan loppuun sain huomata, että pyörä oli ollut toisessa, jo auki olevassa, varastossa koko ajan :/ Sanon suoraan, että sillä hetkellä hieman potutti, mutta tulipahan joka tapauksessa päivän kroppatreenit hoidettua xD Ikävä kyllä isäpuoleni ei saanut pyörää tarkastettua tänään, joten en voinut sillä ajella vaikka kuinka teki mieli :( No huomenna on uusi päivä vai miten sitä sanotaankaan :D

  Kuten olen kai jo aiemmin maininnut latailen ibodiini koko ajan uusia biisejä, vaikka niitä siellä onkin jo ennen tämän päivän latauksiakin yli 200 biisiä. Haluan kuitenkin, että ibodissani olisi mahdollisimman paljon erityylistä musiikkia, mistä pidän, että voin aina löytää sieltä hyvää musiikkia tilanteeseen kuin tilanteeseen. Tänään latasin ibodiin taas yli kymmenen uutta biisiä, eikä se silti ole läheskään täynnä :D Pian kuulokkeet korville ja pyörä ajokuntoon, niin pääsen nauttimaan kahdesta ehkä eniten rakastamistani asioista; pyöräilystä ja muusikista samaan aikaan!

  Olen huomannut, että pidän kaikista nuorten lehdistä ja muotilehdistä, paljon enemmän kun ne ovat hieman vanhoja, eli eivät ihan uusimpia numeroita. En tiedä syytä siihen, mutta äitini sanoi jotain siitä, että aiheet jotenkin kypsyisivät tai jotain sellaista xD Ehkäpä se siis on niin... Olenkin löytänyt näistä nyt uudelleen lukemistani lehdistä paljon hyviä musavinkkejä :D Eikä mulla lehdet ihan heti lopukkaan: olen varma, että minulla on jo yli sata lehteä, saattaapa luku kiivetä jo yli kahden sadankin :D

  Olen todella iloinen siitä, että on pääsiäisloma! Ehkä voin piakkoin jo ladata ensimmäisen youtubevideon nettiin! Sitä odotellessa... Nyt ajattelin laittaa koneen kiinni joten ensikertaan ystävät!

summer-fashion-tips-Classic-Summer-Look.

Oispa jo pian shortskeli! :D