Moikkelis moi, minä täällä taas :D Oon nyt kolmena (vai kahtena en oo nyt yhtäkkiä ollenkaan varma) jutskaillut Pandapoitsun kaa :3 Vähän tuntuu, että teen sitä koko ajan... paras jättää kännykkä laukkuun huomenna kun menen kouluun xD Kuitenkin, pääpointti miksi kerron tämän on se, että en ole varma onnisuuko meidän kesätapaamisemme, koska serkkuni, jonka luona olisin silloin kun mä & panda tavattas, on kielikurssilla melkein koko kesän ja itsellänikin on aikas täyteen ahdettu kalenteri (olettaen, että saan sen kesätyön), joten luultavasti pääsen sinne etelään vasta joskus loppukesästä... ja en tiedä miten kaikki lutviutuu, mut pian se nähdään :D

  Lisäksi :3 Leivoin tänään jotain ihme-keksei aamupäivällä (ohhoh nyt on jo iltapäivä :O) ja ne on ihan hyviä, mutta niitä syö ihan liikaa ku ne on niin pieniä xD Laihduttaminen kysyy sitä ainoaa asiaa, mitä minulla ei ole: TAHDONVOIMAA! Olen siis kauhean lepsu ihminen, en pysty oleen syömättä herkkuja ja näin... elämää on vaikeaa :D Kaiken lisäksi olen huomannut, että väri, joka minulle laitettiin n. viikko sitten haalistuu ärsyttävästi, joten ensviikonloppuna aion käyttää mun värinpalautus-tuotetta, jonka nimeä en juuri nyt muista x))))

  JEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! Perjantaina on pääsiäisloma :D Aion juuri silloin alkaa taas pyöräillä, tie on täysin sula ja silloin (toivottavasti ainakin) on myös riittävän lämmintä siihen... On jännää miten nopeasti lumi tuntuu sulavan, kun et kiinnitä siihen hetkeen huomiota :) Pääsiäislomalla vois sitten vaikka kuvata ensimmäisen youtube-videon :) Oon jossain vaiheessa luvannut pandalle, että teen suomenkielisen youtube-videon, joten senkin vois kait kuvata silloin ^^ Se muistuttikin mieleeni erään asian: kun olen  katsellut varmaan miljoona kesäaiheista videota, siellä on miltei jokaisella valkoiset converset... Conversethan ovat siis ihan hienot varsilenkkarit ja minulla onkin ongelma vain VALKOISTEN conversien kanssa... minusta ne vain ovat aivan järkyttävän RUMAT kengät :D Itselleni kaikki muut converset kävisivät, mutta että valkoiset? YÖK sanon minä :3

  Aioin tänään ommella sen topin, mutta en tiedä jaksanko enää tänään tehdä sitä :P Toisaalta siinä ei olisi niin iso työ, mutta laiskuuteni panee hanttiin... Ai niin! Ensi kesälomaan liittyen: täyteen kalenteriin liittyy myös yksi juttu ja se on perheristeily Tallinnaan :D Se ei oo kyllä sataprosenttisen varmaa, että menemmekö (oikeinkirjoitus, olen lyöty) me sinne vai emme, mutta jos menemme niin se olis ensimmäinen risteilyni ikinä ja odotan sitä siksi kovasti :)

  Nyt on kyllä pakko tehdä huomiset läksyt, kun virta vielä riittää siihen, mutta seuraavan postaukseen asti, MOIKKA!

Ja tiedän tiedän... tässä postauksessa tulisi olla Toplista, mutten keksinyt hyvää lista.aihetta, joten jätetään se ensikertaan :DDD

normal_Kuin_sadusta_.JPG

Nappasin tänne tän kesän kuvan, koska halusin vain muistuttaa, että KESÄ SAIS JO TULLA!!!