No niin, tää on siis nyt mun blogi ja mä aion laittaa jokaisen postauksen otsikoksi jonkin mietelauseen (ne voi kyllä olla hivenen outoja välillä, niinkuin tässäkin). Tarkotuksena oli siis sanoo et tervetuloa mun blogini pariin, en tiedä kuinka usein aion tänne postailla juttuja, luultavasti kuitenkin vähintään kerran viikossa, mut luultavasti useamminkin. En oo mikään niin sanottu "kaunosielu", mutta jonkin näköstä tekstii täält tulee tulemaan! :) :) :) (VAROITUS! Olen hymiöiden himokäyttäjä, joten niitä tulee olemaan ja PALJON!)

  Aluksi voisin kertoa hieman itsestäni; 161 cm pitkä, mikä melkein kaksmetrisen veljen rinnalla vaikuttaa aika pätkältä... Asun Lapissa, vaikka puheen perusteella monet luulee et oon pääkaupunkiseudulta :D Se voi kyl johtuu siitä et oon syntyny Suomen omenassa (eli Lohjalla, se on 60 kilsaa Helsingistä) ja iskä asuu siellä :) Mulla on äiti- ja isäpuoli ja äiti ja isä sekä kaks veljee; Risto ja Juha (Toinen täytti vastikää 18 ja toinen on puolet nuorempi eli 9 vuotta.) Itse olen 16-vuotias ja syntynyt parhaana kuukautena ikinä eli tietysti elokuussa <3 viiidentenätoistapäivänä :) Ainoa huonopuoli siinä on se et silloin on synttärit just sillon ku koulu(t) alkaa :P Oon siis muuten lukion ekalla, (enkä siis todellakaan ole mikään työmyyrä, vaan oikeastaan aika laiska ihminen :D).

  Olen kiinnostunut muodista, kirjoittamisesta (kirjoitan blogia, eiköhän se oo ilmiselvää xD) ja lukemisesta. Tykkään myös piirtää, vaikka tunnenkin itseni aina huonommaksi kuin muut, koska esimerkiks serkkuni Tiina (Espoosta) on aivan super-hyper-mega-hyvä piirtäjä (ja mä siis en oo). Alennuskomplekseja mulla on piirtämisen lisäksi melkeen kaikesta, mikä liittyy isoveljeeni, koska se on ärsyttävän hyvä kaikessa (seki tekee blogii :p) ja tuntuu etten osaa mitään paremmin ku se... Tosin yhdessä asiassa tunnen olevani vahvoilla eli pukeutumisessa :)

  Opettelen puhumaan koreaa ja unelmoin et joskus pääsisin sinne vaihtariks tai asumaan. Olen aina unelmoinutkin ulkomailla asumisesta ja olenkin kielissä luokan parhaita :) Tulevasta ammatista mulla ei aiemmin ollut mitään hajuu, mut tajusin hiljattain et haluun olla "isona" vestonomi :D se on ammattinimike, jonka alla voi toimia muunmuassa stylistina.

  Ystäviä mulla on Aasiassa ja ympäri Suomee ja ystävät kuvaileeki mua yleensä ystävälliseksi ja hyväksi kuuntelijaksi :) Mulle ihmisten tuntuukin olevan helppo jutella ja tiedän monista kavereistakin paljon enemmän kuin mitä he yleensä tajuavatkaan :) Minulla on myös erittäin hyvä muisti kaikessa "turhassa" :D Olen aina ollut (vaikka sen itse sanonkin) hyvä neuvomaan ihmisiä ja minulta kysytäänkin usein neuvoa kaikenlaisissa asioissa. Joskus minulta myös kysytään sellaisia juttuja joita en mitenkään voisi tietää, vaikka kysyjä näin olettaakin :) Minulta yks ystävistä on esimerkiksi kysyny et mitä niillä oli englannissa läksynä, vaikka olin silloin (ja oon siis edelleen) ihan eri luokalla. :D

  Oikea etunimeni on Satu, mutta jos (ja KUN) muutan ulkomaille aion ottaa käyttönimekseni toisen nimeni eli Susannan, koska se ei ole aivan niin suomalainen nimi ja se toimii hyvin ulkomaillakin :) Minulla ei oikeastaan koskaan ole etunimeni lyhyyden takia ollut lempinimeä, mikä on mielestäni ollut aika tylsää. Itse tykkään keksiä ystäville ja kavereille (yleensä outoja) lempinimiä :D Kutsun erästä ystävääni Turnipsiksi, koska se vaan kuulostaa jotenkin jännältä. 

 Nyt mun pitää tehdä läksyt joten ensi kertaan ystävät! <3