Moi taas ystävät! Tänään oli loman ensimmäinne päivä, joka alkoi hieman omituisesti; heräsin varttia vaille seitsemän, mutta menin takaisin nukkumaan ja näin hulluinta untani tähän mennessä :D Näin unta, että olin äiti kanssa matkalla erääseen kaupunkiin ja autona meillä oli ihmeeellinen puolikkaan munan muotoinen "avoauto", joka oli omituisen pieni :) Siinä ajellessamme näimme jotain otuksia tienlaidassa ja luulimme niitä susiksi, mutta paljastuikin hetken päästä, että ne olivat isoja jäniksiä, joilla ei ollut karvoja. No vielä hullummaksi uni meni kun jänikset vaihtuivat yhtäkkiä inhottavaviin karvattomiin villikoiriin, jotka halusivat tappaa meidät. Unessa oli koko ajan inhottavan painostava tunnelma ja pystyin unessa kuulemaan niiden koirien ajatukset... Tuollaista unta en halua nähdä enää koskaan!

  Kuten olen jo aiemmin maininnut, pidän kirjoittamisesta ja minulla onkin "pöytälaatikossa" kolme keskeneräistä kirjaa, joista vanhimman kirjoittamisen olen aloittanut parisen vuotta sitten :D Kirjoittaminen on minusta helppoa, yksi kirja on fantasia-teemainen, muut taas eivät, mutta kirjoittamiseni yleensä kaatuu aina samaan ongelmaan: en saa keksittyä hahmoille nimiä, jotka mielestäni heille sopisivat. Kaikki kirjan alut on kirjoitettu minä-muodossa, se onkin syy, miksi olen saanut ne kirjoitettua (siis jos kirjoittaa minä muodossa voi nimen paikalle laittaa usein sanan minä ;D). Jos aloitan jonkun uuden (ja paremman) kirja-projektin, aion kirjoittaa sen kolmannessa persoonassa... Sitä varten pitäisi vain keksiä hyvä nimi, joten mietintä myssu vaan päähän! :D

  Tänään tuli putouksen viimeinen vuoden 2014 & viidennen kauden jakso ja sketsihahmo-kilpailun voitti Antsku, eli Jussi Vatanen. Olen iloinen, täytyy myöntää, että olin Team-Antskussa :D Ensi vuoden putouksesta tuleekin sitten varmaan erilainen, koska Jaska, Armi, Aku ja muistaakseni myös Jussi, aikovat nyt lopettaa Putouksessa olemisen ja yks tuottajakin, jonka nimeä en muista, aikoo lopettaa myös. Kaikki muut oli mietintä vaiheessa, että katsovat kuulemma millainen ryhmä saadaan kokoon. Noh, ei voi kun mielenkiinnolla odottaa miltä vuoden 2015-Putous tulee näyttämään :) Itsen olen kyllä sitä mieltä, että ensimmöiset Putous-kaudet olivat parhaita, niistä taso on jotenkin laskenut pikku hiljaa kausien lisääntyessä :/ No, ehkä tyyppien vaihtuminen saa Putouksen taas kiinnostavammaksi, mistäs sen tietää :D

  Aioin tänään tehdä potkuriretken, kuunnella musiikkia ja potkutella yhdelle isolle mäelle, mutta oli sen verran ikävä sää, etten viitsinytkään lähteä. Pitää kai sitten toteuttaa suunnitelma huomenna :) Kävin tosin äidin kanssa kävelyllä ja huomenna aiomme leipoa karjalanpiirakoita. En itse asiasssa pidä kaupan karjalanpiirakoista, mutta itse tehdyt maistuvat ihan erilaisilta :D

Huomenna taas lisää tän tytön aivoituksia, silloin myös uusi Top-lista, huomiseen ystävät!